piątek, 25 czerwca 2010

Dinamik Typography Workshops in Cieszyn

Właśnie skończyłem dwutygodniowe warsztaty z typografii kinetycznaj, odbywające się w Cieszynie. Było sporo pracy ale w miłej atmosferze. Warsztaty prowadzili: Jan Kubasiewicz profesor Communication Design z Dynamic Media Institute (dmiboston.org) Massachusetts College of Art (massart.edu) oraz Dan Boyarski profesor w School of Design at Carnegie Mellon University www.design.cmu.ed

Ponżej moje projekty:

Warsztaty z profesorem Danem Boyarskim:

Projekt 3 - Dialog

Naszym zadaniem było wybranie dialogu z filmu lun książki - i zanimowanie typografoczne wypowiedzi. Wybrałem "Małego Księcia" Saint-Exupér'ego i jego dialog z pijakiem.



Projekt 2 -Rhythm

Zadanie - Stworzyć animację, która będzie odzwierciedlała zmiany w muzyce



Projekt 1 - Ten Seconds

Zadanie - stworzyć 10 sekundową animację, która będzie się zmieniać co sekundę




Warsztaty z profesorem Janem Kubasiewiczem:

Projekt 3 - Movie Poster

Naszym zadaniem było poruszenie plakatu. Wybrałem dzieło Saula Bassa, do genialnego filmu Alfreda Hitchckocka "Świadek"





Projekt 2 - Rudnik

Zadanie polegało na zwizualizowaniu "muzyki" awangardowego kompozytora Eugeniusza Rudnika. Użyłem swojego stylu rysunkowego i animacji do zobrazowania dżwięków. Inspirowałem się Davidem Linczem i jego "Zagubioną autostradą" :-)



Projekt 1 - "4'33"

Naszym zadaniem była póba zapisu otaczajacuch nas dźwięków. Podczas tego zadania korytarz pełny był bawiących się dzieci

Brak komentarzy: